16 July, 2022

Mali godisnji odmor

 
Malo sam si uzela godisnjeg odmora, uglavnom da osvjezim dragu porodicnu vezu. Negdje se mora osjetiti dobro i pruziti bezuslovnu ljubav prema blizoj porodici.
Baterije su napunjene pa idemo u nove pobjede.
 
Pocetkom mjeseca sam imala par upita za SMB torbe samo vecih dimenzija i jedan upit za jeans dezaj velikih slova. Prvi upit sam sa zadovoljstvom uradila na vrijeme, cak dvije torbe za izbor a drugoj ponudi sam prdlozila nekoliko neobicnih detalja.
Nisu se udostojili ni reci NE! Ulozila sam trud, vrijeme i novac da izadjem zahtjevnim kupcima u susret jer mi je u interesu prodati torbu i dobiti dobre preporuke u okolini tih kupaca!!!
 
I to je bilo za nesto dobro, naucila sam mnogo toga!
 
Sad samo par fotografija zadnjih torbi koje posebno volim jer sam ih napravila na brzinu ali sa mnogo srca i volje!
 
 

 Prva, mnogo velika ali sa predivnim i neobicnim detaljima, unikat za sebe!!!
 Druga je malo manja i ima vise koznih detalja, razlika u velicini se posebno vidi na prvoj slici
 







 

No comments:

Post a Comment