29 January, 2018

Šivenje kože

Duugooo nisam ništa objavljivala što ne znači da nisam ništa radila.
Ponekad ne uspijem da uslikam torbu ili su fotografije užasne tako da odustanem od objave.

Zadnja torba je čekala skoro pola godine na svoju realizaciju ali je kranji ishod bio veoma zadovoljavajuci, kupac je bio oduševljen tako da izgleda morati praviti još jednu po istom uzoru.
Ne volim raditi po uzorku jer mi to sputava tj. ograničava prostor za kreativno iživljavanje ( ja to tako nazivam) ali je mnogo lakše, imaš sve zadate dimenzije i potrebne dodatke unaprijed znaš, a brže se i odradi cijela torba.




Koža je veoma mekana i ugodna za šivenje ali pošto ja imam samo običnu malu kućnu mašinu za šivenje to je za mene veoma veliki uspjeh.
Pomoću nitini premostim dijelove od 5-6 slojeva kože jer iglom tu ne mogu proći.
 Torba je srednje veličine i veoma jednostavna što u potpunosti odgovara ovoj koži koja je sama po sebi kvalitetna.
Torba čije slike slijede je napravljena prije skoru više od godinu dana i bio je moj prvi pokušaj rada sa krznom. Mislim da nikad više neću raditi nešto takvo jer je užasno za šiti i odvratan osjecaj mekih dlačica.

 Rezultat nije bio loš, bar mislim a nisam se ni usudila ni pitati mušteriju za dojam.



No comments:

Post a Comment